Saturday, February 9, 2008

baru bermula

Dua bulan lalu aku sekeluarga membeli belah di Jaya Jusco. Tujuan sebenar ialah menyediakan peralatan sekolah untuk anak anak. siap beli uniform sekolah kami singgah di MPH untuk beli buku latihan dan bacaan untuk anak ku yang nak masuk darjah satu. Harapanku Im boleh membaca dengan lancar sebelum sekolah bermula. Aku biarkan saja Im dan kakaknya memilih sendiri buku yang diingininya, sementara aku mencari bahan yg menarik utk ku baca.

Dari buku novel dan majalah yg ku lihat tiada yang menarik perhatian. Hari tu aku lebih tertarik dgn buku buku berkenaan internet.. jadi memilih buku yg menerangkan cara cara membuat blog..Dalam hati berkata kata.. bila la aku nak buat blog ni.. ah tak kisah lah. kalau aku tak cuba , anak anak ku mungkin boleh mencuba. Yang penting mesti ada panduan untuk bermula.

Hari ini aku tiba tiba saja termasuk kesini mendaftar dan memulakan blog ini. Ku harap inilah permulaan menajamkan minda yang dah lama tak diperah ideanya..

No comments: